Proel
За загальним обсягом обороту і обсягом експортних операцій, компанія Proel займає сьогодні друге місце серед італійських виробників музичних інструментів і обладнання. Американський журнал "The Music Trades" зарахував Proel в список 70 найбільших, у світовій музичній індустрії, компаній. В асортимент, що випускається Proel продукції, входить професійне інсталяційне і звукопідсилювальне обладнання, освітлювальні системи для концертних залів і клубів, різні аксесуари для музичних інструментів і обладнання, барабани Tamburo і перкусійні інструменти, гітарні та бас-гітарні підсилювачі і автомобільна аудіотехніка. В майстер-каталозі Proel числиться понад 9000, що випускаються фірмою, продуктів.
Крім власне виробництва, істотну частку активності компанії займає дістрібутерская діяльність. У цій сфері Proel представляє на італійському ринку такі компанії, як Akg, Mackie, EAW Commercial, Tapco, Fostex, Alto, Ashdown, Takamine, Gretsch, Toca, Gibraltar, Anatolian і Lag.
Протягом цілого ряду років Proel здійснював значні вклади в розробку і здійснення стратегії інтеграції в глобальний ринок, інвестуючи великі кошти в розробку і виробництво нових продуктів одно, як і в консолідацію власних гілок виробництва, розташованих в інших країнах. Сьогодні, Proel Group є одним з лідерів серед компаній-експортерів і офіційно представляє свою продукцію в більш, ніж сто чотирьох країнах світу.
В Італії, новий індустріальний комплекс Proel, створений архітектором Маріано Мороні і обладнаний найсучаснішим виробничим і обчислювальним обладнанням, займає понад тринадцять з половиною тисяч квадратних метрів.
З часу свого утворення в 1991 році, в основу своєї діяльності, компанія Proel завжди ставила не тільки продукти і послуги, що задовольняють вимоги основної групи споживачів, але і ті характеристики і особливості виробленої продукції, які б помітно відрізняли її від продукції фірм-конкурентів. За час свого існування, Proel постійно удосконалював свій виробничий процес. Особливі плоди, в цьому напрямку, принесло введення нових стандартів якості, відповідних сертифікації UNI EN ISO 9001: 2000 та створення корпоративної політики, що концентрується на моніторингу всіх фаз виробництва і реалізації своєї продукції - від ретельного відбору вихідних матеріалів до передпродажних та пост продажного послуг. При цьому, велика увага компанія приділяє прямим контактам з широким колом користувачів - від музикантів-аматорів до найбільших організаторів шоу-програм. Найбільш безцінним результатом таких контактів компанія вважає можливість точного планування процесів розробки і випуску нових продуктів.
До складу Proel входить високоспеціалізований департамент науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, в якому інженерний склад фірми працює в тісній співпраці з цілою мережею університетів і незалежних консультантів, стимулюючи, таким чином, поява нових технологій і інвестуючи в них значні кошти. Виробничі підрозділи компанії успішно поєднують всебічне застосування сучасних технологій з традиційними майстрами техніками, необхідними для збереження всесвітньо визнаного іміджу Італійської продукції.