пн-пт 10-19 RU | UA (097) 211-97-60, (066) 707-18-90
Сміливо набирайте - безкоштовно, з усіх операторів!
КОРЗИНА
ВАШ КОШИК
Товарів: 0
Сума: 0
Оформити замовлення
Перемога за нами!
Все буде Україна!

Огляд комбо для акустичних гітар

Огляд комбо для акустичних гітар

На сьогоднішній день ситуація з комбіками для акустичних гітар виглядає вельми сумно. Як правило, їм відводиться мало не останнє місце в асортименті магазинів музичних інструментів. Крім того в нашу країну практично не завозять останні моделі цих підсилювачів, тому багато музикантів використовують підсилювачі, деякі з яких були виготовлені сім років тому. Таку ситуацію можна пояснити нашим способом мислення, адже навіть на концертах зірок нашого шоу-бізнесу нерідко можна побачити, як музикант включає дорогу акустичну гітару в звичайний «неакустичний» гітарний стек. Картина виглядає вельми сумно, але хотілося б відзначити, що останнім часом в райдерах багатьох музикантів, що грають «акустичну» музику, можна прочитати про необхідність використання спеціальних комбопідсилювачів для «акустики» або про використання невеликих мобільних підсилювачів, які визвучуються на сцені мікрофоном.

Що ж, давайте розберемося, чим обумовлена ​​потреба використовувати для акустичної гітари не звичайний електрогітарний підсилювач або активну колонку, а саме «акустичний» комбік. В першу чергу, це пов'язано з тим, що датчики акустичних інструментів, як п'єзодатчики, так і активні або пасивні «магніти», у багато разів більше схильні до наведення в порівнянні з залитими парафіном і екранованими датчиками електрогітари. Крім того, через наявність порожнин в «акустиці» і відсутності різного роду графітових покриттів на сцені інструмент легко «заводиться» від будь-якої звукової хвилі, що потрапляє в резонатор. Це призводить до того, що з динаміка може пролунати ріжучий слух свист, який може розігнати аудиторію. Спеціальні комбопідсилювачі були розроблені з урахуванням цих особливостей інструменту і мають ефекти, які пригнічують зворотній зв'язок.

Так само не варто забувати, що найважливішим критерієм для музиканта є звук. У комбіках для акустичних гітар звук повністю розроблявся таким чином, щоб зробити акцент на всіх «обертонах» і особливості акустичного звуковидобування. Більшість комбіків для електрогітар та інших підсилювачів поглинають ці нюанси. З цієї причини більшість комбопідсилювачів для акустичних гітар виконані за транзисторною схемою і не мають ні передпідсилюачів, ні овердрайву. Крім того, «акустичні» комбіки часто мають ефекти хоруса і ревербаціі, а також мікрофонний канал для вокалу, завдяки чому такий комбік можна назвати повноцінним апаратом як для репетицій, так і для концертів. Можна легко створити «концертне» звучання, співати і записуватися, не виходячи зі своєї кімнати.

Комбопідсилювачі для акустичних гітар Behringer

Комбіки Behringer, хоча завжди і поступалися більш дорогим і іменитим маркам, виглядаючи на їх фоні дешево і банально, співслужили гарну службу не одному поколінню початківців музикантів з обмеженим бюджетом. Представником лінії комбіків для акустичних гітар стала серія Ultracoustic.

    Behringer AT 108

Найпростішим комбопідсилювачем для акустичної гітари цієї фірми є Behringer Ultracoustic АТ108, потужність якого становить 15 Ватт. Він підходить для занять вдома, а також виступів в невеликих аудиторіях. У нашій країні ця модель представлена ​​в двох кольорах: чорному і коричневому з обробкою під дерево, і має мікрофонний вхід, вхід для CD-програвача і трисмуговий еквалайзер. Також в цей комбопідсилювач була додана функція VTC (Virtual Tube Circuitry), що представляє собою емулятор лампового передпідсилення, хоча це швидше рекламний хід, ніж виправдане рішення. Великим плюсом цього комбіка є наявність 20-ватного динаміка з подвійним дифузором, який дозволяє працювати на повну всім 15 ват підсилювача без шкоди для колонки і при цьому зберігати якість звуку на великій гучності.

Ще однією моделлю від Behringer є Ultracoustic ACX450. Потужність цього апарата становить 45 Ватт, він має на кожному каналі по процесору ефектів, пригнічувач зворотного зв'язку FBQ і фейдерний еквалайзер на 5 смуг. Каналів цей комбік має два: один - для «акустики», а один - для вокалу або фонограми. Сам факт наявності еквалайзера і процесора ефектів на каналі для вокалу дуже радує, але варто зауважити, що сам еквалайзер навряд чи можна назвати зручним, так як «графічна» схема в цій моделі не має широкого діапазону регулювань. Але звучання цей комбопідсилювач має професійне, без перебільшень.

Комбопідсилювач для акустичної гітари Ultracoustic ACX900 - це апарат потужністю в   90 Ватт, який має два восьмидюймових динаміка. Має два канали, а кількість смуг еквалайзера рівна семи. Великою перевагою цього комбіка є можливість підключення безпосередньо в «лінію» або пульт з використанням всіх обробок, а так само наявність посилань на зовнішню петлю ефектів.

Behringer Ultracoustic ACX1800 є непоганим апаратом для виступів. Він підходить для гри в невеликих клубах, де він не загубиться на тлі інших музичних інструментів і ударної установки. Потужність цієї моделі складає 180 Ватт. Якщо говорити про її функціональності, то даний комбік є ідентичним моделі АСХ900 за винятком збільшеного до 9 кількості смуг еквалайзера і окремої ручки регулювання сигналу Compressor на кожен канал.

Комбопідсилювачі для акустичних гітар Ibanez

Представником комбіків для акустичних гітар Ibanez є серія Troubadour. Перше, на що хотілося б звернути увагу - це гарне чисте звучання цієї серії. Звучання інструменту прозоре, кришталеве, але головне - зберігаються всі звукові властивості акустичного інструменту. Виконано комбіки в стилі «ретро» і мають висуваючу знизу підставку, що робить зручною гру на підлозі.

                                  Ibanez T10

Найпростішою моделлю є Ibanez T10. Це комбік потужністю 10 Ватт, оснащений динаміком 6,5 дюймів. Також є вхід для гітари, вхід на мініджек для програвача, вихід на навушники, двосмуговий еквалайзер, який сам виробник в інструкції досить сміливо називає «універсальним». Відсутня вхід для мікрофона, але є ефект хоруса всього з однієї регулюванням, включити який можна за допомогою маленької кнопочки, втопленою між ручками.

Ibanez T20 є більш потужним комбік і має динамік більше, ніж в попередньої моделі - його розмір становить 8 дюймів. Потужність цього апарату - 20 Ватт. До переваг цього девайса можна віднести трьохсмуговий еквалайзер, автоподавлювач зворотного зв'язку і ефект ревербаціі. Крім усього іншого комбік оснащений мікрофонним входом з регулюваннями за рівнем і тембру.

Не можна не згадати про Ibanez T35. Це топовий 35-ватний комбопідсилювач, оснащений динаміком розміром в 10 дюймів. У цій моделі еквалайзер має 4 смуги з більш детальною регулюванням «середини» і регулюванням глибини хоруса.

Фірма Ibanez непогано попрацювала над звучанням серії Troubadour, але головним їх перевагою є невеликі габарити і вага. Крім того комбіки не мають цифрового перетворення, тобто повністю аналогові, що дозволяє виграти в якості звуку і робить ці комбіки більш надійними.

Комбопідсилювачі для акустичних гітар Roland

Не можна не відзначити серед професійних підсилювачів для акустичних гітар продукцію фірми Roland. Комбіки цієї марки особливо полюбилися джазменами, моделювання цих підсилювачів зустрічається в більшості гітарних процесорів. Поєднання стереодинаміків і якість ефектів дає неперевершене джазове звучання.

                  Roland AC33

Першим в серії комбіків для акустичних гітар Roland є AC-33. Він має два канали по 15 Ват, ефекти хоруса двох видів і ревербаціі, ефект зворотного зв'язку, який можна при бажанні відключити. Родзинкою моделі став семплер, який дозволяє записувати музичні фрази довжиною до 40 секунд з наступним відтворенням, «джемовкою» під них і накладенням імпровізацій. Це відмінна функція, гідна відмінного комбіка. Вона дозволяє довго грати з самим собою і застосовувати цю функцію навіть на виступах.

Ще однією перевагою цього комбіка є його робота на батарейках. Варто зазначити, що комплект батарейок замінюється знімним картриджем, завдяки чому економиться час при виступі. Час роботи від батарей становить 8-9 годин в залежності від типу батарей і режиму виступів (варто врахувати, що потужність при використанні батарей знижується на 5 Ватт).

Ще однією моделлю лінійки є Roland AC-60. У порівнянні з АС-33 потужність її збільшена в два рази. До переваг цього комбо можна віднести наявність фантомного живлення на мікрофонний вхід, цифрового процесора, оптимізуючого звук під тип звукознімача, що видаляє «скрипи» і непотрібний шелест струн (функція Shape окремою кнопкою). Але і це ще не все: цей девайс має вихід для підключення додаткового низькочастотного кабінету.

Топовою моделлю серії АС є Roland AC-90. Динаміки в цій моделі розроблені на основі неодімових магнітів, потужність яких перевищує потужність звичайних в 10 разів, завдяки чому підвищується якість по всіх частотах. В наявності також мікрофонний вхід з фантомним живленням, розширений набір ефектів реверберації і хоруса. Що стосується хоруса, то дана модель оснащена ще й знаменитим хорусом WIDE, який завоював популярність серед клавішників своїм глибоким і просторовим звучанням. Крім того, комбік обладнаний системою придушення зворотного зв'язку.

Комбопідсилювачі для акустичних гітар Vox

Гітарна компанія Vox, яка стала відомою завдяки своєму класичному англійському звучанню, не так давно поставила на конвеєр модель Vox AGA 70, який є простим і надійним «акустичним» комбопідсилювачем. Головною особливістю цього апарату є наявність лампового підсилювача на лампі 12AU7. Це незвичайне для «акустичних» комбіків рішення може припасти до смаку тим, хто віддає перевагу більш м'якому і теплому звучанню, але ще більше вона обрадує вокалістів, які звикли до лампового передпідсилення. Так як «підігрівається» тільки один канал, можна не турбуватися за яскравість і чистоту акомпанементу.

                  Vox AGA 70

Потужність AGA 70 становить 70 Ватт. Цей комбік має два канали, кожний з яких має абсолютно однакові регулювання, фантомне живлення. Крім того є трисмуговий еквалайзер, окремий ревербератор на кожен канал і ефект хоруса на кожен з каналів. Завдяки всьому цьому цей комбік відрізняється універсальністю, так як його можна використовувати в якості просто вокального комбіка з можливістю запросити ще другого вокаліста на бек-вокал. Так само можна підключити в нього дві гітари і грати дуетом, налаштовуючи рівень хоруса або зовсім його відключаючи індивідуально для кожнїого. Граючи поодиноко, можна налаштовувати різний рівень реверберації для вокалу і гітари. Тому Vox AGA 70 можна сміливо назвати відмінним Комбопідсилювач не тільки завдяки звучанню, але і завдяки гнучкості налаштувань.

Комбопідсилювачі для акустичних гітар Marshall

Комбіки від фірми Marshall вже давно заробили повагу і довіру серед гітаристів усіх рівнів. Цей всесвітньо відомий бренд, який можна побачити на концертах практично всіх рок зірок, вирішив зробити крок назустріч музикантам, які віддають перевагу акустичним інструментам. Таким кроком стало створення серії AS, яка представлена ​​двома моделями: AS-50 і AS-100.

               Marshall AS50D

Marshall AS-50D - це добротний комбік для акустичної гітари потужністю 50 Ват. Він має два канали, один з яких мікрофонний з фантомним живленням. Кожен з каналів має окремий трьохсмуговий еквалайзер, а також регулювання реверберації і хоруса і рукоятку пригнічувача зворотного зв'язку. Є стерео.

Модель Marshall AS-100 - це чотирьохканальний комбопідсилювач потужністю 100 Ватт, який відмінно підійде для репетицій і виступів команд, що грають в акустиці. До комбіка можна підключити два інструментальних канали, один вокальний, а в той ,що залишився  лінійний канал можна, наприклад, включати фонограму з «мінусом». Також стерео.

Маршаловські підсилювачі завжди відрізнялися чітким і щільним звуком, мають яскраво виражені «верхи» і «середину». Такі комбіки дуже надійні, боятися за них під час виступів не доведеться. Крім того при наявності досвіду і хорошого слуху можна налаштувати дуже хороший звук для запису.

Комбопідсилювачі для акустичних гітар Fender

Легендарна компанія Fender випустила серію комбопідсилювачів для акустичних гітар, представлену серією Acoustasonic. У розробці цієї серії були задіяні розробники таких популярних комбопідсилювачів як Tone-Master, Princeton Chorus і Hot Rod.

                   Fender Acoustasonic 30

Відкриває лінійку Fender Acoustasonic 30 - це двоканальний підсилювач потужність в 30 Ватт з хорусом і пружинним ревербератором. Саме наявність останнього часто схиляє музикантів до вибору саме цієї моделі, так як пружинні ревербератори від Fender відомі своїм досить хорошим звучанням. Інструментальний канал оснащений трьохсмуговим еквалайзером, регулятором гучності, кнопкою і регулятором швидкості модуляції хоруса. Цей комбік має і кілька нестандартних рішень, серед яких регулятор STRING DYNAMICS - запатентований фендерівський ефект, який зрізає високі частоти при гучному виконанні і робить помітними нюанси гри при тихому виконанні. Регулюється цей ефект окремої ручкою.

Другий канал повністю оптимізований під вокал і має фантомне живлення.

До переваг підсилювача можна також віднести наявність регулювання реверберації, яка може здійснюватися не для кожного каналу окремо, але і загальним параметром. Також є скромний пригнічувач зворотного зв'язку для невеликих приміщень, включити який можна за допомогою кнопки PHASE. Крім того є версія Acoustasonic 30 DSP, що відрізняється наявністю цифрового процесора ефектів.

Більш просунутою версією Acoustasonic 30 є комбопідсилювач Fender Acoustasonic Junior DSP. Він має два динаміка по 40 Ват з твіттером, процесор ефектів з різного роду затримками, хорусами і реверберацією Крім того мікрофонний та інструментальний канали мають роздільний еквалайзер.

Топовою моделлю лінійки є концертний комбопідсилювач Fender Acoustasonic SFX II, який має два канали, потужність кожного з яких складає 80 Ватт. У систему включена також акустика з динаміками на 6 і 8 дюймів і пьезорупором. Крім того цей апарат оснащений 32 стереофонічними цифровими пресетнимі програмами, системою SFX Matrix, яка забезпечує збалансоване розсіювання звуку, регуляторами STRING DYNAMICS і системами придушення зворотного зв'язку. Цей підсилювач можна застосовувати не тільки з акустичними гітарами, а й з іншими акустичними інструментами і клавішними. Для озвучування цих інструментів в невеликому клубі або ресторанчику такий комбопідсилювач буде найбільш підходящим варіантом.

Комбопідсилювачі для акустичних гітар Peavey

Говорячи про Комбопідсилювач для акустичної гітари середнього або професійного рівня, не можна не згадати про фірму Peavey. Комбопідсилювачі для акустичних гітар цієї американської компанії мало поширені як в нашій країні, так і в Європі, тому дуже рідко можна зустріти музикантів, які їх використовують, точно так само як і важко знайти відгуки на ці моделі. Хоча, думаю, популярність цих комбіків - справа часу.

                   Peavey E20

Комбопідсилювач Peavey Ecoustic E20 - це найпростіший двоканальний комбік, який має роздільний трьохсмуговий еквалайзер і вихід на навушники. Крім цього цю модель відрізняє відсутність фантомного живлення для мікрофона, ревербератора і ефектів, що робить цей комбік чисто інструментальним. У нього можна включити гітару і синтезатор і грати в своє задоволення, або ж його можна використовувати в якості монітора.

Модель Peavey Ecoustic E208 є аналогом Е20, але доповнена аналоговим хорусрм і ефектом реверберації.

Комбопідсилювач Ecoustic E110, який вперше був представлений на виставці NaMM-2010, має потужність в 100 Ватт. Крім того є два стереодинаміки по 10 дюймів з високочастотним пьезорупором, 9-ти смуговий графічний еквалайзер на інструментальний канал, двосмуговий еквалайзер на вокальний канал, ефекти хоруса, затримки і реверберації, а так само система Notch Filter, яка дозволяє точно регулювати ефект придушення зворотного зв'язку на різної гучності.

Мине небагато часу, і комбопідсилювачі для акустичних інструментів Peavey займуть своє почесне місце на європейському ринку, так як якість цих підсилювачів говорить сама за себе.

Вибір комбіка

Хочеться ще додати пару слів про вибір комбіка. Заходячи в магазин музичних інструментів не варто забувати про те, що кожен комбік для акустичної гітари має свої індивідуальні особливості, а отже і звучить по-іншому. І якщо якість комбіка для електрогітари безпосередньо залежить від вартості, то у випадку з «акустичними» комбіками можна знайти досить хороші моделі і за середньою ціною. Пов'язано це з тим, що транзисторна система не така дорога як лампова, тому багато середніх моделі звучать не гірше, ніж дорогі, які, крім усього іншого, напхані абсолютно не потрібними функціями і ефектами.

Удачі вам у творчості.

Автор:
Опубликовано: HitOnline.ua