пн-пт 10-19 RU | UA (097) 211-97-60, (066) 707-18-90
Сміливо набирайте - безкоштовно, з усіх операторів!
КОРЗИНА
ВАШ КОШИК
Товарів: 0
Сума: 0
Оформити замовлення
Перемога за нами!
Все буде Україна!

Гітарні підсилювачі типу

Гітарні підсилювачі типу "голова"

Досить рідко можна наштовхнутися на огляд підсилювачів типу «Head», або «голова», переглядаючи вітчизняні музичні видання, що цілком зрозуміло: не так вже й багато музикантів у нашій країні, що використовують стеки. Це пов'язано, по-перше, з вартістю таких підсилювачів і комплектів акустичних систем до них - вона досить висока, а по-друге, зі сформованою упередженою думкою про них. Велика частина музикантів, навіть заможних, віддають перевагу придбанню стандартного комбо, в корпусі якого з'єднана акустична система і підсилювач, так як він більш звичний в експлуатації, та й до того ж більш зручний в транспортуванні.

Призначення надпотужних Head абсолютно ясно, адже такі апарати здебільшого використовуються на концертах. Їх основним завданням є створення потужного звукового напору «в спину», в зал на відміну від більшості стандартних комбо, які не справляються з цим завданням.

Доцільність невеликих «голів» потужністю від 30 до 150 Ватт у багатьох викликає сумніви, постає питання: навіщо "видирати" з хорошого комбопідсилювача "серце" і змушувати власника самостійно займатися складанням акустичної системи?

На цей  крок з боку виробника є дві причини для такого рішення. Першою причиною є те, що не кожного задовольняє звучання штатного динаміка в комбопідсилювачі. Другою причиною можна назвати те, що багато хто отримує задоволення від самого процесу побудови стека, який є маленькою копією «старшого брата». Комусь може здатися дурістю подібна заява, але ось простий приклад для підтвердження цієї думки: свого часу на базі комбопідсилювача Marshall MG був створений міні-стек потужністю всього 15 Ватт, який хоч і звучав точно також як і його родич з цільним корпусом, але користувався набагато більшою популярністю, ніж звичний стандартний Marshall MG 15.

 Mesa Boogie

Mesa Boogie F30 Head був першим, самим малопотужним і в той же час найдорожчим апаратом, який був побудований на основі комбопідсилювача. Варто зауважити, що він також є найпростішим з усіх підсилювачів Mesa Boogie.

                                                                                       

                                                                                                     Mesa Boogie F30 Head

Настільки висока вартість виправдана модерним звучанням, мають схожість зі звучанням серії Rectifier, але при цьому не без власних особливостей. В одному ряду з такими дорогими моделями, як Dual Rectiefer Solo Head і Triple Rectiefer Solo Head цей апарат виглядає не так серйозно, чого не скажеш про звучання: воно дійсно на висоті, справжнє «месовское». Він підходить для гри в будь-яких стилях. Це надійний і зручний у використанні дорогий підсилювач з якісною збіркою, суворим контролем і мінімумом виробничих недоліків.
Mesa Boogie F30 Head має секцію передпідсилення і посилення, повністю виконану ламповим способом.
Хотілося б відзначити впізнаваність звучання цього підсилювача, на відміну від багатьох недорогих Head.

Vox

VOX AD60VTH і VOX AD120VTH були сконструйовані на основі моделей VOX AD60VT і VOX AD120VT. Їх потужність складає 60 і 120 Ватт.

Крім лампової технології в цих підсилювачах використовується цифрова обробка REMS (Resonant structure and Electronic circuit Modeling System), що є їх головною особливістю. Ця моделююча система була розроблена фірмою Korg для гітарних процесорів і портативних студій. Думок з приводу використання цієї системи багато, серед яких приблизно хіба кількість за і проти її використання. Але потрібно визнати той факт, що процесори Korg AX1000G і Korg AX1500G досить часто використовуються в професійній діяльності відомих музикантів, хоч і в якості додаткового приладу для додання звуку якоїсь «Електронності», а не в якості основного девайса. На відміну від COSM (системою від Roland), REMS дає більш м'яке і своєрідне звучання, саме тому так багато музикантів віддають перевагу приладам KORG. Вони стають відмінним доповненням до лампових педалей або підсилювачів. Можна сміливо говорити про те, що експеримент VOX з суміщенням лампової технології та електронної від REMS цілком вдався, завдяки чому підсилювачі набули абсолютно нового звучання, абсолютно не схоже на звучання інших підсилювачів, які використовують процесор ефектів разом з транзисторним посиленням. Прикладом може стати комбо Roland Cube 30. Але ще більш приємним є присутність в звучанні інтонацій відомого АС 30 та інших знаменитих моделей VOX.

                                                                           

                                                                                                       Vox AD60VTH 

Як VOX AD60VTH, так і VOX AD120VTH моделюють 16 видів популярних підсилювачів, оснащені перемикачем опору, який дозволяє використовувати різні типи кабінетів, крім того мають процесор на 22 ефекти і тюнер з функцією калібрування. Окремо потрібно придбати контролер для перемикання ефектів і каналів підсилювача (простий VC-4 і більш "просунутий" VC-12).

Marshall

Якщо розглядати список підсилювачів типу Head, то особливої ​​популярності набули підсилювачі Marshall. Для фірми Marshall стало традицією випускати версії у вигляді «голови» майже в кожній серії комбопідсилювачів, а більші оберти штовхають компанію на створення нових моделей. Така популярність викликана тим, що абсолютно всі Marshall, включаючи навіть найдорожчі прилади, мають впізнаване «фірмове» звучання, яке притаманне виключно Marshall. Крім того вони оснащені багатими регулюваннями, такими як еквалайзери на кожен канал, вбудовані процесори ефектів, системи електронної стабілізації і шумозаглушення.

                                          

                                                                                   Marshall MG100HDFX

Найдешевшою «головою» є Marshall MG 100 HDFX. Це 100 ватний підсилювач, який був сконструйований на основі Marshall MG 100 DFX - комбопідсилювач, який дуже часто встановлюють в якості основного апарату власниками клубів і організаторами концертів в невеликих містах.

Підсилювач оснащений системою FDD (Frequency Dependent Damping), яка дозволяє отримати високоякісне лампове звучання, а також процесором ефектів з досить нечисленними регулюваннями і двома роздільними еквалайзерами на кожен канал. Ці два канали можуть працювати в різних режимах, таких як два види чистого звуку і два види переобтяженого. Схема схожа з Mesa Boogie F30 Head. Незважаючи на кілька перебільшену рекламну інформацію «про якісне лампове звучання», це цілком пристойний транзисторний підсилювач.

Ще одна модель тієї ж цінової категорії, що і MG100HDFX, - це 50-ватний AVT50H. Він має два канали, ревербатор, а секція передпідсилення включає ламповий каскад, заснований на 12АХ7. Ціною Marshall AVT 50H мало чим відрізняється від вартості "голови" MG100HDFX, при цьому має більш природний ламповий звук, хоча по потужності, функціональності і зручності використання поступається MG100HDFX. Ось приклад: у Marshall AVT 50H не передбачено процесора ефектів, але є посил-повернення в разі, якщо музикантові буде завгодно використовувати додаткові ефекти.

Marshall AVT150H має потужність 150 Ватт, а також велику кількість функцій. Що стосується звучання цієї «голови» в хороший кабінет, то воно не може не радувати. У цій моделі кількість каналів підсилювача збільшено до чотирьох, крім того додані канали роботи з перевантаженням, є імітація акустичної гітари, дуже умовна, але краще, ніж у багатьох гітарних процесорах. За аналогією до моделей серії MG процесор ефектів AVT150H має поділ на дві секції. Якщо говорити про процесор ефектів, то DFX є досить стандартним, він досить непоганий за якістю, але все ж поступається навіть недорогим рековим варіантам, особливо це стосується секції цифрової затримки. Для тих, кому потрібна висока якість (наприклад, для роботи в студії), універсальність і низький рівень спотворень, найкраще оснастити невеликим рековим приладом і поставити його в «розрив». Але на концертах, репетиціях і заняттях цілком достатньо буде штатного DFX.
 

 Laney

На даний момент Laney MXD120H є найбільш доступною за ціною «головою». Вартість цього підсилювача злегка перевалює за 300 доларів. Основою цієї моделі став комбопідсилювач Laney MXD120. Потужність «голови» - 120 Ватт, при цьому кожен канал оснащений окремим еквалайзером, а вбудований процесор ефектів має 15 програм роботи.

                                                        

                                                                                              Laney MXD120H

Також є вхід для підключення CD-програвача, є роз'єм для перемикача каналів PS-2. Функція MAX, яка так широко рекламується, трохи збільшує потужність сигналу, при цьому канал перевантаження видає більше «гейна», завдяки чому «овердрайв» має присмак distortion.

Передбачено регулятор мікшування для процесора ефектів, який дозволяє регулювати гучність ефекту в порівнянні з необробленим сигналом, як і в Masrshall MG (AVT).

Звучання цього підсилювача досить непогане, особливо в поєднанні з хорошим кабінетом. Якщо проводити порівняння з «головою» Marshall MG, яка є найближчим конкурентом, то Laney виглядає вельми гідно і мало чим програє останньому. А якщо врахувати вартість кожного з них, то немає нічого дивного в тому, що багато покупців звернуть увагу саме на Laney, який є більш потужний і дешевий апарат. Laney MXD120 володіє хорошим і чистим звуком, що згодиться до речі для виконання акустичних творів. У режимі overdrive звук стає «гострим» і «колючим», як і повинен звучати транзисторне перевантаження. На відміну від чистого, звучання цього каналу не дуже приємно для слуху, але цей недолік можна усунути за допомогою використання педалей ефектів.

Завдяки використанню підсилювачів типу «голова» музикант в гітарній музиці набуває додаткові способи формування звучання "оконечника", а за допомогою розподілу кабінетів по різних кутах приміщення можна добитися прекрасного об'ємного звуку на репетиціях під час домашніх занять. Сказати однозначно, що краще: «голова» або комбо, досить складно, адже кожен музикант має свої власні вимоги до звуку, транспортування та потужності. Єдине, що можна сказати з повною упевненістю - через деякий час підсилювачі Head будуть користуватися високою популярністю в нашій країні і знайдуть застосування у всіх стилях музики.

Автор:
Опубликовано: HitOnline.ua